بهترین راه برای بازاریابی و کسب درامد مطمئن از اینترنت

حدودا تیرماه 89 بود که ADSL گرفتم و شروع کردم به جمع آوری اطلاعات در زمینه کسب درآمد از اینترنت . خب بالطبع وقتی بخواهید چیزی را یاد بگیرید گاهی مجبور به هزینه کردن هستید و باید پولی خرج کنید تا چیزی را بدست آورید و من هم فکر میکنم در حدود 50 هزارتومان هزینه کردم . ولی گاهی این هزینه ها واقعا بی مورد است و خود من از اینکه 25 هزار تومان پول بی زبان را به سایت آلفا برتر دادم تا یک سی دی بی محتوا و فعالیتهای بی محتوا تر را یاد بگیرم همیشه خواهم سوخت . یادتان باشد که هیچگاه در هزینه کردن عجله نکنید . بگذریم ، پس از این هزینه ها من کل مطالب جمع آوری شده را پرینت گرفتم که تقریبا 500 صفحه میشد و چون پرینتر دارم ، از این بابت مشکلی نداشتم و این 500 صفحه را فکر میکنم در حدود 3 بار خواندم که البته شاید تنها 100 صفحه از آنها به کارم آمد . در این راه با سایتهای پرداخت به ازای کلیک خارجی و ایرانی آشنا شدم که واقعا کار بیهوده ایه ، و تازه وقتی یکی یکی این سایتها به مشکل میخورند ، متوجه میشوید که چقدر وقت تلف کرده اید .  و از من میشنوید دنبال این کار نرید . چون تنها وقت تلف کردن است . شاید از این سایتها پولی کسب کنید ، اما آنقدر نیست که بتواند شما را خوشحال کند . من از onbux و thebuxgroup هر کدام 11 دلار درآمد کسب کرده ام ، و هم اکنون هم دارم ادامه میدهم تا بلکه روزی ایران از تحریم خارج شود و آنها را بگیرم ، البته اگر بدهند. ( باید خیلی وقته پیش ویرایش میشد چون خیلی وقته که ادامه نمیدم و این کارها را بیهوده میدونم ) خب ، کاری که شما را خیلی زود خوشحال خواهد کرد و طعم اولین درآمد را زودتر از آنچه که فکرش را بکنید خواهید چشید ، بازاریابی برای فروشگاههای معتبر است . اگر تازه کار هستید باید تبریک بگم که هنوز وقتی را هدر نداده اید . چون راه اصولی پول درآوردن را بزودی خواهید فهمید .  خود من تقریبا از اواسط آذرماه 89 پس از خواندن جزوه ها شروع کردم و هم اکنون که این مطالب را که در اواسط دیماه هست مینویسم 100 هزار تومان درآمد کسب کرده ام . می گوئید لابد چقدر کم . اما من میگم زیاده . چون وقتی 5 ماه بدون بدست آوردن دیناری وقت صرف کنید ، آنوقت می فهمید که چه شیرین است که در عرض یکماه صد هزار تومان کاسب شوید. ضمنا این 2 مطلب را هم بگویم که :

1-     بیشتر زمان این یکماه به انجام مطالبی که در جزوه ها آموخته بودم اختصاص یافت تا آنها را به کار بندم .

2- بعضی از محصولات به تایید نرسید و بعضی ها هم برگشت خورد . که اگر اینگونه نمیشد ، چیزی در حدود 200 هزار تومان درآمد داشتم.

سایتهایی که در پایین ذکر میکنم خودم عضو هستم و میتوانید از آنها درآمد کسب کنید . از اینترنت میشود از راههای بسیاری درآمد کسب کرد ، اما با توجه به تحریمها و فیلترهایی که در حال حاضر در کشور ما وجود داره ، بازاریابی و ایجاد فروشگاه بهترین راه کسب درآمد میباشد .

من میتوانم این تضمین را به شما بدهم که با دانستن این موضوع تنها 30 ساعت با اولین درآمد فاصله دارید . منظورم اینه که حالا تنها باید 30 ساعت زمان بذارید و کارهایی که میگم را انجام دهید تا نتیجه حاصل شود . شما بعنوان اولویت دوم میبایست با ایجاد یک وبلاگ به درآمد بیشتر خود کمک کنید . خب اگر ساخت آنرا نیز ندانید ، آنرا نیز آموزش خواهم داد .

لازم می دونم این نکته را یاد آور شوم که 30 ساعت حداقل زمانیست که شما باید بگذارید و پس از آن هر چه زمان بیشتری تلاش کنید ، در واقع به کسب درآمد بالاتر و بهتر خود کمک کرده اید . من برای خودم 2 ماه زمان داده ام تا به کسب درآمد 500 هزار تومانی برسم . و به همین خاطر با توجه به اینکه شغلم خستگی زیادی برام در پی داشت و وقت زیادی از من رو میگرفت ، تصمیم گرفته ام تا 20 روز مرخصی بگیرم و با قدرت به این کار بپردازم . و مطمئنم پس از این زمان دیگر کارها روی روال افتاده و دیگر نیازی به وقت گذاشتن زیاد نیست شاید روزی نیم ساعت کفایت کند. خوبی این کار اینه که شما پس از انجام این مراحل در هر کجا که باشید : مهمانی ، مسافرت ، توی استخر ، در خواب ناز ، سر سفره و یا هر کار دیگر در واقع دارید کسب درآمد میکنید . دوم دیماه با خانواده رفتیم خونه پدرم وقتی برگشتیم 3 تا سفارش برام ثبت شده بود. و این را هم بگویم تا حالا بیشترین درآمدم در تاریخ 10 دیماه بود که بالای 40 هزار تومان پورسانت سفارشاتم شد . این درحالیست که من هنوز بعضی کارها رو انجام نداده ام ، و تنها از یک روش بازاریابی استفاده کرده ام .

برای عضویت در این سایتها حتما باید یک ایمیل داشته باشید که اگر ندارید این کار را به راحتی میتوانید از طریق سایت یاهو انجام دهید . دیگر اینکه باید حتما کارت عضو شتاب سیبای بانک ملی با نام خودتان داشته باشید . اگر ندارید میتونید تو سایتها ثبت نام کنید اما شماره حسابهای کارتتان را خالی بگذارید و وقتی که کارت رو از بانک گرفتید شماره هایش را در سایت ثبت کنید . نگران پولتان نیز نباشید که در پنلتان محفوظ میماند فقط هر چه زودتر اقدام کنید . اگر خواستید از کارتهای افراد خانواده استفاده کنید حتما با نام آنها نیز در سایتها ثبت نام کنید یا اینکه به مدیر سایت اطلاع دهید. (مهم)

خب شما پس از عضویت باید کارهایی را انجام دهید. که این کارها بسیار ساده هستند . اصلا فکر نکنید که از عهده این کار بر نمی آیید . چون ساده تر از اون چیزیست که فکر میکنید . فقط برای شروع قدری باید زمان بگذارید .

من از بعضی بازاریابهای قدیمی که سئوال میکردم چگونه به این فروش رسیده اند میگفتند که ماههای اول حتی 4 ماه اول اصلا درآمدی نداشته اند ( البته تا چند سال پیش تجارت اینترنتی در ایران رونق کمتری داشت ) . با این حساب به خودم امیدوار شدم که راه خوبی را برای این کار برگزیده ام که در ماه اول این درآمد را کسب کرده ام . تصمیم گرفته بودم که اولین درآمدم را یک عینک شنای خوب بگیرم که  شکر خدا این کار را نیز کردم . 

اگر واقعا میخواهید از اینترنت درآمد کسب کنید و آمادگی آنرا دارید ، زمان را از دست ندهید . چون این بهترین روش برای کسب درآمد از اینترنت در حال حاضر میباشد . من هم هر کمکی از دستم بر بیاد برایتان انجام میدهم . پیروزی زمانی حاصل میشود که شما ترس و دو دلی را از وجودتان دور کنید و قدم اول را بردارید . شاید بعضی کارها در ظاهر به نظر سخت بیاد ، اما همین که پا پیش گذاشتید درهای موفقیت یکی یکی به رویتان باز میشود و هر چه را که به دنبالش هستید خودش را نمایان میسازد . باز هم میگویم روی کمک من میتوانید حساب کنید .

موفق باشید

پس برای شروع در هر کدام از سایتهای زیر که خواستید ثبت نام کنید. پس از کلیک بر روی نام سایتها وارد سایت مورد نظر میشوید . در صفحه اصلی سایت به دنبال نامهایی از قبیل ( بازاریابی ، همکاری در فروش ، کسب درآمد و یا ثبت نام بگردید ، و فرمی که در انتهای صفحه میباشد را پر نمایید ). روش ثبت نام را در مطلبی دیگر با عنوان طریقه ثبت نام در سایتهای کسب درآمد توضیح داده ام . البته کار سختی نیست و شما خودتان هم به راحتی میتوانید ثبت نام کنید ، و آن توضیح را فقط جهت کسانیکه با اینترنت تازه آشنا شده اند گذارده ام

بهترین سایتها :

پارسیس : 500 تومان به پنلتان اضافه میکند و یکی از بهترین سایتها در حال حاضر

آمازون : پس از ثبت نام 2500 تومان به پنلتان افزوده میگردد که خوب است

فروتل : در هنگام ثبت نام 5000 تومان به پنلتان اضافه میکند

نصف نصف : 50 درصد پورسانت محصولاتش میباشد . اگه پرداختیهاش منظم بود اولین سایت معرفیش میکردم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1398برچسب:, | 14:30 | نویسنده : حسین صائمی پور |