دانلود LAN Speed Test v3.4.0 نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد
دانلود LAN Speed Test v3.4.0 نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد
در این پست وبلاگ میامی دانلود قصد داریم تا نرم افزار LAN Speed Test را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است بسیار ساده اما پرکاربرد برای تست سرعت در کامپیوتر. شما از این برنامه می توانید برای تست سرعت دقیق شبکه های مختلف اینترنت مانند شبکه های محلی (LAN) و شبکه های بی سیم و سیمی (wired & wireless) استفاده کنید و علاوه بر تست سرعت شبکه های اینترنتی قادرید تا سرعت انتقال اطلاعات هارد و یو اس بی درایو را نیز اندازه بگیرید. کارکرد این نرم افزار بدین گونه است که ابتدا یک فایل را در مموری سیستم ایجاد می کند و سپس آنرا بسته به نوع تست (شبکه یا هارد) انتقال می دهد و همزمان در حال اندازه گیری زمان است و در نهایت با انجام محاسبات خاص، سرعت دقیق شبکه، هارد و یا یو اس بی درایو مورد نظر را به شما نشان می دهد. از ویژگی های این برنامه میتوان به سرعت بسیار بالای آن اشاره نمود به طوریکه قادر است کمتر 1 دقیقه کار خود را به پایان برساند و همچنین امکان انتخاب حجم فایلی که برای تست استفاده می شود، اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

دانلود LAN Speed Test v3.4.0 نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
امکان تست سرعت دقیق شبکه های اینترنتی، هارد و حافظه های قابل حمل
قابلیت نمایش حداقل، حداکثر و میانگین سرعت
امکان اندازه گیری سرعت به دو صورت خودکار و دستی
امکان انتخاب حجم فایل تست تا 9 گیگابایت
سازگار با سرور های LST برای نتایج عملکرد شبکه واقعی بدون محدودیت هارد دیسک
استفاده 10 مگابایتی از منابع سیستم برای انجام تست
دارا بودن حالت خط فرمان (Command Line) برای استفاده مدیران شبکه
سازگار با ویندوزهای مختلف
و ...

میهن دانلود روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).

لینک های دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 23:39 | نویسنده : حسین صائمی پور |