ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه دی Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 January 2013

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 14:56 | نویسنده : حسین صائمی پور |

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Crysis 3 XBOX360-iMARS

 

Crysis 3 دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 14:54 | نویسنده : حسین صائمی پور |

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا December 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده December 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) December 2012



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 19:19 | نویسنده : حسین صائمی پور |

مجموعه ای فوق العاده از ۵۷۰ والپیپر زیبا و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ و ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

| به همراه دانلود در ۲ پارت مجزا |

 

570 مجموعه 570 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Most Wanted Backgrounds



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 19:17 | نویسنده : حسین صائمی پور |

Free Ringtone Maker نرم افزاری رایگان و عالی برای ساخت رینگتون می باشد. نیازی به تنظیمات پیچیده و نصب نرم افزارهای پرحجم و دشواری نخواهید داشت. با انتخاب موزیک مورد نظر خود و انتخاب ناحیه دلخواه ، به سادگی میتوانید رینگتون بسازید و آنها را منتشر نمایید و استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های صوتی محبوب نظیر mp3 و wav پشتیبانی میکند و در هنگام ذخیره رینگتون نیز میتوانید آنها را با همین فرمت ها بدون کاهش کیفیت ذخیره نمایید. در هنگام پخش موزیک مورد نظر برای ساخت رینگتون ، با توجه به گرافیکی بودن ، میتوانید زمان مورد نظر جهت تبدیل شده به رینگتون را انتخاب کنید. میتوانید روی رینگتون افکت های جذاب موجود در نرم افزار را قرار دهید. تمامی این مراحل بیشتر از ۳ دقیقه طول نخواهند کشید. این نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتوانید موزیک مورد نظر را در داخل نرم افزار گوش دهید و بررسی های لازم را انجام دهید. قابلیت تنظیم کیفیت و حجم مورد نظر برای رینگتون نیز فراهم شده است. نکته مهم این نرم افزار در سادگی و رایگان بودن آن است و اینکه در انواع ویندوزها قابل اجرا است و برای کار با آن نیاز به دانش فنی و صرف زمان بالا نیست. باتوجه به ویزاردی بودن آن تمامی مراحل بسیار ساده و قابل فهم خواهد بود. برای ساخت رینگتون این نرم افزار ساده نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد تا نیازی به نصب نرم افزارهای پیچیده و حجیم و کرک شده نداشته باشد.

 

free ringtone maker ساخت سریع و آسان رینگتون Free Ringtone Maker 2.4.0.948



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 19:13 | نویسنده : حسین صائمی پور |

CyberLink YouPaint نرم افزاری سرگرم کننده برای نقاشی با استفاده از کامپیوترهای خانگی با قابلیت پشتیبانی از قلم های نوری و لمسی است. این نرم افزار با داشتن ابزارهای زیاد و انواع قلموها و براش ها و پالت های رنگی میتواند وقت زیادی از شما را برای ایجاد نقاشی های زیبا صرف کند. باتوجه به سازگاری با قلم های نوری و صفحات لمسی ، اگر مجهز به چنین دستگاه هایی باشید ، رسم نقاشی با این نرم افزار را بسیار واقع گرایانه خواهید دید. این نرم افزار مخصوصا برای کودکان بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود و باعث ایجاد نبوغ بیشتر در انها خواهد شد. ابزار رسم این نرم افزار شامل گچ ، مداد شمعی ، مداد رنگی و ماژیک خواهد بود که با انتخاب سایز و رنگ آن کاربر میتواند به رسم اشکال بپردازد. این نرم افزار با داشتن بیش از ۶۰ نوع رنگ یک پالت رنگی بزرگ و جذاب را در اختیار کاربر قرار میدهد تا در نقاشی خود از آنها به درستی استفاده کند و اثری زیبا خلق نماید. این نرم افزار دارای اشکال مختلفی نظیر حیوانات و وسایل مختلف نیز می باشد تا آنها را در نقاشی مورد استفاده قرار دهید. YouPaint نرم افزار نقاشی است که به شما اجازه می دهد تا از ابزار نقاشی و یا سطل رنگ و رنگ برای ایجاد نقاشی های پر جنب و جوش از صفحات رنگ آمیزی سرگرم کننده استفاده کنید. و اگر شما از نتیجه راضی نیستید، فقط آن را پاک کنید و دوباره شروع کنید! این نرم افزار دارای اشکالی آماده از درختان و گل و سبزه و شکوفه است که میتوانید با انتخاب آنها و کلیک موس یا به صورت لمسی آنها را به صورت تکرار شونده درون نقاشی خود قرار دهید. همچنین نرم افزار دارای ۷۶ نوع برچسب است که میتواند آنها را چرخاندن و تغییر سایز متناسب با نقاشی خود مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار در ورودی خود از عکس هایی با فرمت های BMP ، GIF و ICO و JPG و PNG وTIFF پشتیبانی کرده و در هنگام خروجی گرفتن نیز فرمت های Jpg , BMP و Png قابل استفاده خواهند بود.

 

CyberLink YouPaint تقاشی حرفه ای و سرگرم کننده CyberLink YouPaint 1.5.0.4713

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 19:12 | نویسنده : حسین صائمی پور |
از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…
 
 
Aliens Colonial Marines-FLT| 5.95 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Aliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 19:7 | نویسنده : حسین صائمی پور |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد