Internet Download Manager   یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای دانلود میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلودها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

قابلیت های Internet Download Manager Internet Download Manager  :

نصب سریع و آسان نرم افزار

ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده

پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS

سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها

پشتیبانی کامل از ویندوز های XP/2000/2003/Vista/Seven

و…

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 13:58 | نویسنده : حسین صائمی پور |

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 18.0.1 Final + Farsi

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 18.0.1 Final

 Mozilla Firefox 19 Beta 3 + Mozilla Firefox 20 Alpha 2

Mozilla Firefox 21 Alpha 1 

(۹۱/۱۱/۶) تغییرات: 

اضافه شدن ورژن جدید موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت آن وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت میامی دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 12:22 | نویسنده : حسین صائمی پور |
 

دانلود Xilisoft YouTube Video Converter 3.3.3 Build 20121025 نرم افزار دانلود و تبدیل ویدیوهای یوتیوب
Xilisoft YouTube Video Converter یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه دانلود و تبدیل ویدیوهای سایت یوتیوب می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت

میامی

دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مورد علاقه تان را از سایت یوتیوب را تنها با کلیک دانلود کرده و سپس در محیط خود نرم افزار اقدام به تبدیل و تغییر فرمت ویدیوها کنید. مطمئن باشید ویدیوهایی را که با استفاده از این نرم افزار تبدیل می کنید بسیار با کیفیت خواهند بود و هرگز دچار افت کیفیت نخواهند شد.زیرا شما می توانید از تنظیمات پبیش فرض برای تبدیل ویدیوها استفاده کنید و یا مناسب با سلیقه خود تنظیمات را بصورت دستی تغییر دهید و به نتایج مطلوب تر برسید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا فرمت های ویدیویی سایت یوتیوب را به فرمت های AVI, MPEG, MP4, 3GP, DivX, XviD تبدیل و حتی آنها را قابل اجرا و سازگار با دستگاه های مختلف مانند PSP, iPod, iPhone, Apple TV, Zune, mobile phone و... کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 12:7 | نویسنده : حسین صائمی پور |

امروز نسخه جدید (نسخه 16.0.1) قدرتمندترین مرورگر جهان یعنی Firefox که محصول شرکت Mozilla می باشد رو براتون آوردم.

این مرورگر با سرعت (دانلود و باز کردن صفحه) ، امنیت و امکانات زیاد خود توانسته بهترین مرورگر در کنار دیگر رقبا همچون Google Chrom ، Mirosoft Internet Explorer ، Opera ، Safari و ... شود و کاربران زیادی را جذب خود کرده.

از دیگر امکانات این مرورگر می تواند افزونه های بسیار زیاد آن اشاره کرد که ابزارهای کاربردی و جالبی می باشند.

 






ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 آبان 1391برچسب:, | 12:12 | نویسنده : حسین صائمی پور |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد